måndag 23 februari 2015

Vem är du?

Just nu sitter jag på ett hotell i Boden.
Pustar ut efter ännu en arbetsdag.
De börjar bli många i rad nu.
Ihopkrupen på sängen i långkalsonger och undertröja, stålgrå strumpor klär mina underben och jag har datorn i knät.
Jag har spenderat nästan hela februari i Norrland.

Den här bloggen handlar ju om mig, jag har möjlighet att uttrycka det jag känner och upplever. Rätt amazing när man tänker på det.
Jag berättar en hel del om mig själv.
Ibland är det nästan ingen som läser, ibland väldigt många.

Nu är jag intresserad av vem DU är.
Vem är du? Känner vi varandra? Har vi träffats? Hur träffades vi? Hur kommer det sig att just Du läser min blogg?

Jag skulle tycka det var himla kul om du lämnade en kommentar och berättar lite. Så var lite awesome och skriv en rad vetja :)

Syrran och syrran, ni behöver inte, jag vet att ni läser <3

Här är jag :) frågan är bara, vem är du?


7 kommentarer:

  1. Kollega som ständigt inspireras och förundras över dig. Du är bland de coolaste jag träffat, awesome helt enkelt! Gillar att läsa om dina äventyr och tankar, keep up the good work!///BUR

    SvaraRadera
  2. Din vän, som saknar dig! / Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar dig med Sandra! Vill hälsa på Tage också :)

      Radera
  3. "Ung" ultralöpare från Finland som gillar att läsa om dina träningar och äventyr. Jag är dock ganska lat då det gäller att kommentera. Du lyckas bra med att varva allvar med humor, vilket gör det ännu intressantare att följa din blogg. En inspirationskälla och förebild! :) /Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för snälla ord Ulrika! Jag blir jätteglad!

      Radera