söndag 5 april 2015

Jag tar kaffe så ses vi vid råriset

Om en vecka vid den här tiden har jag gått imål.
Sover förhoppningsvis, med en mörbultad, utmattad kropp som har nått sitt mål.

Jag har gått från att ha tvivel och lågt självförtroende till att känna en stor trygghet den senaste veckan.
Det känns bra.
Nu vill jag bara starta.
Eller åtminstone komma iväg.
När man väl är på plats så vill man bara att tävlingen ska börja.

Denna vecka har träningen lättat.
Fartlekspass och lätt distans.
I fredags fick jag till ett soligt pass där benen bara ville springa, och vem var jag att säga nej? Det var bara att låta de springa så fort de ville och andas genom näsan.

Påskhelgen var rackarns lång, eller ja, förmodligen inte längre eller kortare än vanligt , men tokigt länge har det känts som.
Jag och R har umgåtts, bara hängt, rensat lite hemma och kollat film. Storhandlat också, därav rubriken :)
Skönt.

Lagom lång arbetsvecka när jag var ledig veckan innan :)
Nästa vecka är tisdag och onsdag arbetsdag.
Torsdag resdag.
Fredag rekdag.
Lördag tävlingsdag. Mästerskapsdag. Raceday. Happy day! :)
 

Dance like a butterfly, sting like a bee ;)

2 kommentarer:

  1. Lycka till tösen!
    Kan man följa loppet online??

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!! Vilken makalöst BRA prestation!!! EM-guld, EM-silver OCH VM-brons. JISSES!!!
    // Andre'

    SvaraRadera