lördag 4 juli 2015

Semester 2015

Semester!
Ofta efterlängtad. Jag välkomnar den. Dock tycker jag väldigt mycket om mitt jobb men det sista halvåret har det varit lite mycket så nu är det skönt med en längre paus.

Rikard har jobbat denna vecka så jag har fått roa mig själv och det har då verkligen inte gått ngn nöd på mig.
Jag har prioriterat träningen, som ofta annars, och det är rackarns skönt att inte känns någon stress eller ha tider att passa. Kan man sedan kombinera träning med fina  vänner är det ett stort plus.
Jag har kört samman några pass med Elisabet, minvän-kollega-supertriathlet som man får springa fort om man vill ikapp.
Utöver det fick jag till ett pass med bästa coachen igår morse i den sjukt varma solen. Bra skit.

Imorse ringde klockan tidigt för att hinna med dagens pass för nu sitter vi på tåget mot Göteborg där de närmsta dagarna ska spenderas. Härligt.

Hittills denna vecka har följande träning bedrivits:
Mån: gym, rygg och axlar, working on those Anna Laurell-arms + 400m-intervaller på bana

Tis: gym, ben. Sen råkade jag cykla 3 mil...

Ons: 13 km progressiv distans

Tors: gym, rygg och axlar.....Anna Laurell;)

Fre: 14 km distans med bästa coachen. Cykel ut till syrran och hem; 30 km

Lör: 11 km distans på fastande mage

Imorgon väntar 20 km distans och ben på gymmet.

Sammanfattningsvis en mycket bra första semestervecka :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar