fredag 24 juli 2015

Semester upphör

Så har den då kommit. Min sista semesterdag. Imorgon börjar jag jobba igen efter ca fyra  veckors ledighet.
Börja jobba på en lördag?
Ja det blev så denna gång. 
Jobbar lördagen på Karlberg och på söndag bär det av norrut.

De första dagarna spenderas i Abiskoområdet (jobbigt jobbigt) och den sista tiden på skjutfältet Kalixfors strax utanför Kiruna.

Vad har hänt under de nästan tre veckor som jag har haft bloggtorka då?
Kort summering följer:

- Drygt en vecka i Göteborg, härligt.
- Drygt en och en halv vecka i Borlänge, härligt.
- Massor bra träningspass, smack-ring-a-ding-dong.
- Några konstiga dagar där kroppen inte alls ville vara med, W-T-F???
- Många lugna timmar i mammas uterum, läsandes eller observerandes min systerdotters (18mån) upptåg, intressant om inte annat. Undrar hur det vore att se världen från hennes perspektiv.
- 30årsdagen har kommit och gått. Självklart känner jag mig ett år äldre och visare. *eeeeeeeeeeller?* (kommer inlägg på den punkten).

I övrigt så känner jag mig redo att ta mig an nya utmaningar och denna höst kommer verkligen att leva upp till sin innebörd.
Jag jobbar några veckor nu som sagt och sen kommer jag gå över till att bli student på heltid. 
O-M-G.
Det var ett tag sen så det kommer nog  ta lite tid att sätta rutiner för allt vad den världen innrbär.
Men det kommer bli sjukt kul och jag ser fram emot det :)

Bjuder på bildbomb från sommaren :)
Det nya tokigt stora planet, när jag och Kristina mellandade i Frankfurt påväg till Salzburg


Hade jag levt på medeltiden hade jag bott i en borg...just saying

Preparation

Skor är bra att ha när man ska springa 100 km

Imål! Då trodde jag att jag hade kommit fyra

Bland det bästa med att tävla i Österrike är att man får öl efter målgång :)

Som sagt...attackregn


Världens bästa coach tog sig tid att valla runt med mig i solen en dag på semestern

Chaaaaaaarliiiiiiiiieeee!!!









Selfietime. Jag äger tydligen annat än träningskläder :)

Har blivit riktigt hooked på gröna smoothies


Från mina fina vän Elin och hennes Emil

Första selfien som 30

Heta kammusslor på avocadokräm

Fisk och skaldjursgryta med saffran

Första långpasset som 30.....


Blev hijackad till min egen födelsedagsfest


HAha, bästa tårtan!

Lägg till bildtext

AC/DC!!!


Lägg till bildtext



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar