söndag 11 januari 2015

2014; En återblick, del 2

Juli:
Semestern inleddes med att åka till Norge för tävling. Vi drog dit lite innan.
Sen small startskottet för Salomon X-reid Hardangervidda 2014.

Efter det tog jag semester på riktigt.

...och vi åkte till Polen.

Självklart analyserades X-reid.

Till sist tyckte jag nog det var lite varmt...




Augusti:
Den mest självklara höjdpunkten denna månad var Skövde Ultrafestival.

I was outside the box och dunkade till med ett pers.

Till sist förberedde jag mig för ett stort äventyr.


September:

Fyra ord: Gore Tex Trans Alpine


















Oktober:

I Oktober kändes det som att det gick bra.

Trans Alpine var ju långt så storyn fortsatte.
...och fortsatte.

Vi åkte till Holland för att springa Militära VM i marathon och fick en fin sak att ta med oss hem.

Rune kom och föreläste på Karlberg och jag blev lite nostalgisk. :)


  November:

Denna månad handlade mycket om förberedelser inför årets sista tävling.

















December:

Vad som hände på den tävlingen ägnade jag december åt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar