tisdag 10 november 2015

Friends

Jag har haft två intensiva men helt sjukt roliga helger de två senaste veckorna.

Förra helgen flög jag söderut till Skåneland och min bästaste Isabelle.
Vi pratade så mycket att andra säkert hade fått skavsår i öronen, men efter tolv år tillsammans är vi rätt härdade.
Jag åkte därifrån med träningsvärk i magen efter alla skratt. Älskar folk som orsakar en fysisk smärta när man skrattar.

Denna helg som nyss förflöt spenderades i Skövde.
Min vän Sandra fick nämligen för sig att gå och gifta sig i våras utan att säga till.
Ja, då får man helt enkelt ta konsekvenserna och det i form av StraffHippa.
Muahahahhahahhahaa. Jag ler vid minnet och är extra glad över att Sandra uppskattade vårat upptåg :) Det blev en lång dag med skumpa och massor av skratt.

De är viktiga de där.
De däringa vännerna.

De som alltid svarar när man ringer, pratar vett med en när man själv inte riktigt kan se saker för vad de är och låter en sova på soffan utan konstigheter när man har vägarna förbi eller helt enkelt bara behöver.

Håll hårt i de!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar