måndag 13 augusti 2012

En klubbad säl

Idag var jag på massage hos Kiropraktorkompaniet...som väntat var det ingen spabehandling, men det var ju å andra sidan inte det jag var ute efter heller.

Behandlingen bekräftade mina aningar om var kroppen var stel och att jag var i behov av lite uppmjukning. Trots att jag är noga med stretch och rörlighet behöver man knådas upp ibland.
Nu ikväll har jag känt mig som en klubbad säl som är trött och sliten och idag har jag vilat från allt vad fysisk aktivitet heter, förutom cykelturen fram och tillbaka till jobbet.


Imorgon väntar ytterligare vård av kroppen då jag ska till Bosön och bästa Britta! 

Efter det är det dags för lite löpcoaching tillsammans med en av mina adepter. Blir skoj :)

Fick bästa presenten av älsklingen när jag fyllde år! :)


2 kommentarer: