torsdag 2 augusti 2012

Tell everybody I'm on my waaaaay

Trallar på låten från Björnbröder i mitt lilla huvud och ler så smått :) Koda är allt för bra söt och älgarna gör de bästa birollerna någonsin. Hehe.


http://www.youtube.com/watch?v=niumcjEj55A&feature=related



Sitter på tåget till Skövde. Det skall hälsas på lite och på lördag skall Rikards syster firas! Niiiice.


Skall även hinna med att catcha up lite med mina tjejer, fika lite och avverka några kilometer på berget.
Just idag står ett litet löpcoachpass på schemat, en vän skall nämligen springa sitt första 6h i slutet av augusti i samband med Ultrafestivalen i Skövde och jag har erbjudit mig att coacha lite fram tills dess :)


Jag och Sandra håller även på att fixa och trixa inför ett litet äventyr i Oktober. 
Vi skall till England och springa Round Rotherham, 50 miles i lera och regn :) haha.
It will be awesome!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar