fredag 21 december 2012

Egen tid

Idag är jag ledig. Första dagen på julledigheten. Igår gjorde jag sista dagen på Högkvarteret. Efter jul väntar nya utmaningar och ett nytt jobb på Militärhögskolan Karlberg. Tror det blir kanon! Idag sov jag till halv nio. Brottas med en förbaskad huvudvärk sen i tisdags. Den börjar vid höger tinning och sträcker sig liksom runt övre delen av huvudet käkar ipren men det hjälper föga. Vi har hunnit bo in oss lite halvt i nya lägenheten men enligt rutin råder ändå halvkaos som sig bör efter en flytt. Idag spenderade jag dagen i Solna centrum och gjorde undan lite julklappsbestyr. Jag behöver lite egen tid ibland. Rikard ska träffa sina pojkvänner ikväll så jag ska fördriva tiden med att slå in julklappar, kolla på På Spåret, laga mat och dricka ett glas rött eller två. Har genom detta inlägg upptäckthur man bloggar via mobilen, vi har inget Internet än. Mjäk...

2 kommentarer:

  1. En till som sällar sig till sjuk skaran
    God Jul på dig

    SvaraRadera
  2. låter nästan som du har fått stela/strssade muskler kring nacken. Kan framvisa sig på det sättet ibland. Krya på dig och god jul

    SvaraRadera