måndag 24 december 2012

God löparjul!

Julafton idag, igen. Tyckte det nyss var jul. 
Vart tog tiden vägen egentligen? 
Den som lever får se. 

Blogga från mobilen gick ju sådär upptäckte jag nu i efterhand. Flyt i texten? Say whaaaaaat?
Uppdatering:

Position: Skövde 
Stridsvärde: 2, huvudvärken vägrar släppa, trots vila, vatten, varsamhet och några (odefenierbart antal) kapslar Ipren. Idag verkar den ha tilltagit t.o.m. Förbaskat olämplig dag måste jag säga. 
Men men, We shall overcome!


Igår gav jag mig ut på en löptur. 
Snön yrde hejvilt. 
Det var undebart. 
Hade jag haft skägg hade jag varit en kopia av Wassberg. Snoret rann och snön klibbade fast överallt. 
Men jag njöt, det var det viktigaste. 

Snart är det Kalle Anka, omdiskuterat iår. Tror ändå ingen kommer vara missnöjd. 
Min favvo är Robin Hood och Piff & Puff :) 

Ni skulle se granen här, eller rättare sagt det som är under granen ;) 




GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar