tisdag 18 december 2012

Ze blogg

Bloggen har inte varit prioriterad på senaste, I know.
Skall dock bli ändring på det, promise.

Förra gången skrev jag att det var två veckor kvar till julafton. Nu är det mindre än en.
Satan i gatan, vart tog all tid vägen?
När man var mindre och gick i skolan så segade sig tiden fram till jul alltid fram. Nu är det på ngt sätt precis tvärtom.

Vad hinner man med på en vecka då?

- Flyttpacka
- Flytta
- Flyttstäda
- Några mil snölöpning
- Jobba
- Åka Skövde tur och retur för julbord och avtackning, rackarns trevlig kväll alltså
- Äta julbord på jobbet
- Jobba lite till
- Kolla bilder som syrran skickar från bröllopsresan på Hawaii....
- Jobba ytterligare

Ikväll ska jag på mitt fjärde julbord...
Finns en eventuell risk för att när det väl är julafton så kommer jag beställa pizza.

2 kommentarer:

  1. Jag tröttnade på julmat redan efter mitt första julbord ;) Julkakor däremot...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, förstår precis hur du menar.
      Höll mig mest till det kalla igår.
      Får se hur det känns på julafton ;)

      Radera