måndag 10 december 2012

Tid för återhämtning och eftertanke....eller?

Kom på idag att det är två veckor kvar till julafton.
Samt ca tio arbetsdagar på mitt nuvarande jobb.
Hujj vad tiden går fort.
Det känns som det var igår jag satte foten på Högkvarteret och skulle påbörja min tjänst.
Sedan dess har det flutit mycket vatten under broarna (säger man så?) och snart är det dags för mig att lämna.
Det har varit kul! Väldigt kul! jag har fått vara med om många saker jag inte skulle ha fått annars.

Bråda dagar som sagt och på  ngt sätt så är det alltid jättemycket som ska göras klart innan årsskiftet i Försvarsmakten.
Kör så det ryker ända in i kaklet!

Igår sprang jag för första gången sen förra helgen.
14 fina kilometer med TSM! Även mitt första pass som ledare med de.
Det blev en runda på södra Djurgården och satan vilken dag det var inledningsvis.
Vackert så det gjorde ont in i maggropen.
Kroppen kändes bra och distansen var alldeles lagom.
Tar det lite lugnt framöver och kör inte på alltför mycket. Har ju ändå säsongsvila fram till årsskiftet ;)

Imorgon inleds dagen med ett vattenlöpningspass ute på Bosön under uppsikt av bästa Britta.
Får se om hon har ngn teori om min luriga höft.

Imorgon är det också dags för utvärderingsfika med Anna G.
Vi ska analysera loppet på Bislett och ta fram förbättringspunkter inför nästa lopp.
Looooooking forward to it!

Ett snödränkt men ack så vackert Stockholms Stadion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar