lördag 5 januari 2013

Asics - the store

I have found heaven!

En rackarns fin butik var det!

Stort utbud. 
Vanliga återförsäljare har inte många av Asics skomodeller generellt sett. Här fanns massor med både smått och gott :)

Både löparkläder högt och lågt och skor överallt. De hade även för andra sporter på det nedre planet, inte för att jag gick ner, men jag läste på skylten :)

Jackor, tights, linnen, tröjor, byxor, strumpor, energibars, sportdryck, väskor, med mera med mera med mera med mera.


Jag har alltid gillat Asics.
Först endast skorna.
Nu på senare tid har garderoben fyllts upp även med deras plagg.
Passformen sitter som gjutet på mig och jag tycker verkligen att det är kvalitet.


Så en uppmaning: Älskling, familj, vänner och bekanta. 
Om ni någon gång vill ge mig en present om jag skulle råka fylla år eller så, så är Asics-butiken ett hett tips! :)

Såg väldigt mycket saker jag skulle vilja ha, men tyvärr ryms det inte i budgeten för tillfället. Samt att jag nyligen konstaterade, när jag packade upp kläder i lägenheten, att jag faktiskt har...en hel del....träningskläder.
Men som Anna G sa: Man räknar ju bara favvisarna. :)

Nu däser jag i fotöljen (måste skaffa en soffa snart så man kan rodelträna på allvar), framför juniorkronornas finalmatch.
Ska smälta lunchen ett tag och sen ska Brunnsviken få sig ett besök.
Sällis ngn? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar