onsdag 20 februari 2013

Ruggigt...

-2 när jag cyklade hem från jobbet.
Svinkallt tyckte jag.
Men då är jag ju också världens fryslort.
Förutom när jag tränar. Då vill jag helst ha så lite kläder som möjligt på mig.

Hälften av veckan har gått förbi i ett raskt tempo.
Löpning i måndags med Anna G och cirkelpass på jobbet igår.
Idag var tanken att springa till jobbet. 
Dock hade den kliande halsen jag haft måndag och tisdag utvecklat sig till ett kvalificerat halsont.
Skit också......Blev en vilodag istället.
Dessutom känner jag någon form av nalkande huvudvärk likt den jag hade i julas, fast denna gång på vänster sida. Hmmmmmm.

Nu får vi se hur resten av veckan ser ut rent träningsmässigt.

Imorgon ska jag på massage. 
Kanske det finns något hopp för denna kropp?
Känns som att precis varenda muskel är spänd som en fiolsträng.

Jag funderar över säsongen också.
Vill gärna ha ngt skoj marathon i höst.
Förslag?

1 kommentar:

  1. Du missade ju SUM förra hösten. Inget marathon men lite längre och mycket roligare.
    Fristarten är väl egentligen förbrukad så det är bara att vara med på nästa RBT i maj så får du en ny :-)

    SvaraRadera