måndag 18 februari 2013

Getting back on track - del två

Ytterligare en tid. 

Dagarna går. 
Men de är inte samma dagar som förut.
Något är inte som förut.
Men det är svårt.
Stundtals gör det ont, väldigt ont...

Träningen har knappt blivit av de senaste veckorna.
Men det har funnits andra mycket viktigare saker än jakten på kilometer att lägga tid och kraft på.

Jag försöker komma in i rutinerna igen. 
Det kommer ta lite tid.
Då och då väller känslorna över mig och det gör ont.

Men jag pusslar pusslet. Försöker ialla fall:
Jobb, träning, mat, vila, kärlek.
Glöm för tusan inte bort kärleken hörni!

Tänk på det där med sju kramar om dagen
Jag tror det är viktigt.
Man vet aldrig vad livet har att ge bakom nästa hörn....


5 kommentarer:

  1. Du kan få ett par kramar av mig :-)
    Du kommer tillbaka till livet tills slut
    det måste man göra även om det ibland får ta lite tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Janne!
      Ja man gör ju det. Lite trevande sådär. But I'll get there!

      Radera
  2. Du får också en kram från mig!!
    Tack för att du påminner om sju kramar!!

    SvaraRadera