fredag 12 juli 2013

Slarv och gamla semesterbilder

Slarvig, så känner jag mig idag.

Imorse åkte vi från Skövde vid halv 8.
SJ hade halva priset på 1a klass så det var lugnt och skönt de tre timmarna det tog oss att komma hem.

Väl hemma stack vi ner till sushistället på hörnet för en snabblunch och sen åkte jag iväg till jobbet (!?!??!) för att packa inför verksamheten som drar igång första dagen efter semestern. Jag åker direkt upp till Luleå nämligen.
Fastnade självklart framför datorn och mailen för att fixa några småsaker innan jag kom därifrån.

Ingen mat i kylskåpet, huvudvärk, en tupplur på soffan senare och eftermiddagen ges inga bra förutsättningar för dagens löppass som skulle bli mellan 15-20 km i lugn fart. Men det är helt och hållet mitt fel. 
Lunch vid kvart över 11, inget mellis och annat småjox som behöver göras hemma.

Men dagen är inte slut och nu är det jag som ger mig iväg och handlar.

Irriterad på mig själv.
Borde planerat denna dag bättre när jag visste hur det skulle bli.

Men men, problem är till för att lösas :)

Rensade minneskortet idag och hittade bilder från förra sommaren när jag och Rikard var i Idre några dagar på semestern.
Och ja, det är juli på bilderna :)
På måndag åker vi till Kroatien, antar att årets semesterbilder kommer skilja sig något från dessa :)

































2 kommentarer:

  1. Stannade ni till vid trollvägen, eller vad den nu heter, och kände hur man rullade uppför :-)
    Lite magiskt är det

    SvaraRadera