måndag 22 juli 2013

Bikramyoga light (?)

Idag har det varit ännu varmare.
Genomsvettig.
Men det räknas nog inte som bikramyoga ändå.
Ska väl vara 40 grader minst?
Såpass att jag avstod att träna ute, förutom en morgonpromenad, men redan då var det galet varmt.

Så idag blev det ett yogapass inomhus.
Svettades ungefär lika mycket som på löpningen häromdagen :)

Idag har vi morgonpromenixat, ätit lång frukost på uteplatsen och klippsolat- och badat, riktigt nice.
Till slut var det så varmt i vattnet att det inte svalkade längre.
Allt har sin charm :)

På onsdag åker vi hem, brännan har tagit sig rätt fint :)
Solskyddsfaktor 30 över tiden. Jag har lärt mig den hårda vägen.

Har i princip bara ätit fisk sedan vi kom hit för en vecka sedan.
De har fantastiska grillade minibläckfiskar som jag fått smak för.

Undrar om jag ska bryta sviten ikväll och dra till med en köttbit?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar