tisdag 9 juli 2013

En hektisk dag

...........eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeller inte....

Igår drog jag och älsklingen en kvällsrunda. ca 14 km.
Det kändes tungt i benen men jag matade på. Brydde mig nämnvärt om vad som stod på klockan.
Igår prövade jag också min nya kylscarf.
Måste nog göra lite justeringar avseende passform men det kan nog funka i framtiden.

Imorse drog han iväg och spelade golf.
Jag tog långfrukost på altanen.

Vi är i Skövde 
Hos R.s föräldrar.

Idag var det tokfint väder.
Och varmt, väldans varmt.
Jag har mest nött solstolen idag.
Insmord med solskyddsfaktor 25 (min lilla vita kropp har lärt sig den hårda vägen), låg jag i solen drygt tre timmar under förmiddagen.
Det fick räcka.
Sen låg jag i skuggan.
Läser biografin om Hillary Rodham Clinton, intressant men inget medryckande direkt.
Tilläggas bör att jag har jobbat på den sen jul.
Det går sakta men säkert framåt.

Under eftermiddagen blev det ett yogapass på altanen.
Kändes bra att avsluta min sista dag på mitt 27e levnadsår i smidighetens tecken (smidig? tillåt mig skratta; HAHAHA). 

Men jag jobbar på´t :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar