fredag 10 maj 2013

Den sista måltiden...

Snart dags att gå och lägga sig.
Ska ha sista prat med coach Anna först och sen epilera benen, duscha och packa väskan.

Tidigare idag blev jag och Sandra hämtade för att gå på dopingkontroll.
Vi hade hört att en finne och en norrman blivit hämtade men trodde liksom att det gällde de som kommer ligga i främsta ledet.
Dessutom blev jag direkt nervös när de sa dopingkontroll.
Det utfördes väldigt proffsigt, tydliga och klara frågor, jag fick själv välja vilken försluten förpackning utrustningen skulle plockas från och öppna och försluta själv och kontrollera nummer och fylla i papper på att det inte hade varit några oklarheter i kontrollen.
Proffsigt gjort och väldigt bra för sporten.

Invigningen var väldigt fin på torget inne i Steenbergen.
Den var över rätt fort vilket vi tyckte var bra för då lämnade det mer tid över till middagen.

En sjukt bra förbättring då vi ikväll gick till en grekisk restaurang i Bergen Op Zoom.
Fantastisk service och fantastisk mat. 

Imorrn smäller det.
Då ska jag göra det jag är bra på.
Det jag är bland de bästa i Sverige på.
Det jag älskar.
Jag ska tugga kilometer efter kilometer.
Det kommer bli jobbigt.
Men det är ju därför jag är här.
Ett besök i utmattningens yttersta gränstrakter. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar