torsdag 2 maj 2013

Vaddå sova?

De senaste nätterna har jag sovit väldigt konstigt

"Shit, du ser ju helt förstörd ut." Var Rikards kommentar när han gick till jobbet i tisdags.
Tack älskling.
Då vet man att det är rätt illa.
Toktrött på mornarna, tung i ögonlocken och vaknar väldigt många gånger per natt. Oftast toksvettig.

Har ingen riktigt bra förklaring till detta men jag hoppas att det reder ut sig självt.

Hursomhelst, idag är det 9 dagar kvar till VM-starten. 
Min andra VM.start, hur stört är inte det? :)
Jag är laddad.
Kroppen känns lätt och fin.
Steget bra.
Dock så är det ett stort hål i mina springskor.
I hälen.
Mindre bra.

Idag var jag till MediaMarkt och lämnade in min Ipod som valde att lägga av efter ett träningspass för ngn vecka sen.
Jag trodde i min enfald att jag bara skulle få en ny (både garanti och försäkring).
Neeeej då, den skulle skickas till Apple för att de skulle fastställa att den var trasig....för det kunde MediaMarkt tydligen inte lösa ut själva.
Så som det ser ut nu så är jag Ipod-lös inför Holland.
Obra situation.

Ngn som har en att låna ut?

Idag fick jag ett rackarns glatt besked förresten! :)
På mitt jobb har vi något som heter Rals Bilaga 3, som lätt förklarat är en budget till för kompetensutveckling i riktning med ens egen utvecklingsplan.
Jag lämnade för ett tag sedan in en ansökan till att gå en utbildning till Kostrådgivare.
Idag fick jag besked att ansökan blev godkänd!
Så i höst går jag en två veckors lång utbildning på Pauluns Näringscenter för att bli diplomerad kostrådgivare :)

I övrigt så jobbar jag i helgen.
Verksamhet på Marma skjutfält = radio-och-bloggskugga.

Jobba mig toktrött och sova lite mer om nätterna kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar