fredag 10 maj 2013

Holland

Resan ner gick jättebra.

05.30 kom Anna G i en taxi och hämtade upp mig och Sandra.
Flighten med SAS till Bryssel gick utan problem och vi landade innan utsatt tid.
Bekvämt plan och trevliga flygvärdinnor som frågade om ultralöpning :)

Väl på plats hämtade vi hyrbilar och tog oss utan problem till Steenbergen.
Vi rekade banan igår, det blir den längsta banan jag sprungit 24h på. 
Ca 2340 m.
Det är en fin omgivning och jag är övertygad om att det kommer bli rackarns bra :)

Kvällens restaurangupplevelse däremot, var den värsta jag varit med om i hela mitt liv.
1h och 30 min innan vi (3 av 8) fick förrätt. 
Ytterligare 20 min innan vi fick mat.
När den väl kom tyckte servitören det var konstigt att vi reagerade på att laxen inte var färdig. "It's not raw, it's normal here."
Sandra och Anna som tagit lax skickade tillbaka sina tallrikar, de kördes i micron och lämnades tillbaka utan någon åtgärd.........
Total oförståelse, ingen service eller information och otroligt lång väntan på maten. 
Behöver jag säga att det inte blev ngn dricks?
Det enda som var bra med den kvällen var att det var torsdag och inte fredag kväll.

Idag blir det soft.
Support och löpare ska prata ihop sig.
Support ska prata ihop sig.
Löpare ska prata ihop sig.

Tekniskt möte.
Invigning.

Imorrn smäller det!
Har en bra känsla i den däringa maggropen......

1 kommentar: