torsdag 27 juni 2013

Hallonad

Det är tävlingsdags på lördag!
Har stundtals glömt bort det.
Skämtar bara, jag glömmer väl för tusan aldrig en tävling.

Det vankas Tjejmarathon, 53 kilometer på Roslagsleden.
Skojsigt :) Hoppas att bussen till Norrtälje går som den ska bara, annars blir det lite jobbigt.

Har ingen aning om hur det kommer gå.
Det ska springas - vilket jag är hyfsat bra på.
Lite i skogen, mycket på grusvägar - vilket jag också är hyfsat bra på.
Springa fort däremot? Mjaaaaaa, det får vi allt se.

Jag känner mig pluffsig, obra och väldigt seg.
Men vem vet, kanske ändras när jag väl får på mig nummerlappen....

Bajsar björnarna i skogen? ;)




Smygstartade infirandet av semestern med  lite av Brämhults Hallonad, rackarns smarrig och läskande.
Synd att det är socker i bara.
Men ibland får man det :)


2 kommentarer:

  1. Men det ska ju vara rödbetsjuice innan loppen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jo jag vet.
      Men Hallonad är allt rackarns mycket godare :)

      Radera