måndag 17 juni 2013

One of those days

Måndag igen idag.
Endast denna och nästa vecka kvar på jobbet innan det är dags för semester.

Semester ja, ser fram emot den.
Ledig.
Dessutom har vi bokat 9 dagar i Kroatien.
Hyrt en lägenhet i Makarska.
Ska bli fantastiskt fint,
Dessutom väntar Borlänge och en tripp till Skövde.

What's new then?

Jag mår lite halvkasst.
Har haft ett konstigt halsont och huvudvärk sedan i torsdags.
Det är drygt.
Halsontet sitter liksom inte nere i halsen som det brukar, utan mer uppe. 
Konstigt jag vet.
Vågar inte träna riktigt.
Jag som hade kommit igång bra igen.
Och sen huvudvärk.
Jag hade ju en dj*vulsk huvudvärk runt jul. 
8 dagar satt den i.
Men den här är annorlunda.
Trodde det var spänningar så jag ringde Maria K i torsdags och lät henne gå lös på min nacke en halvtimme under eftermiddagen.
Satan så ont det gjorde.
Det släppte lite men inte mycket.
Nu äter jag Ipren mest hela tiden.

Jobbar på som en tok också.
Mycket som ska planeras innan sommaren.
Första dagen efter semestern inleds med att jag åker till Norrland.
2 veckor i Kiruna och Abisko. 
Men jag ser det inte riktigt som jobb :) 
Ser fram emot att springa på fjället.

Jag har en liten setback med ryggen.
Det högg till när vi var ute och gick igår.
Jag skyller på den däringa ormen som låg vid sidan av spåret som gjorde att jag hoppade till.
Närå, det blir så ibland när jag har slarvat med bålträningen.
Körde ett pass yoga direkt när jag kom hem sen.
Bättre idag.

Tjejmarathon närmar sig.
Vansbro marathon likaså.
Sen råkade jag anmäla mig till Bislett också :)
Vi får se hur kroppen känns där i slutet på November.
Har lite andra äventyr innan dess.
Enligt startlistan just nu så blir det en grym tävling :)

Tar snart kväll och ser fram emot en bättre morgondag.








Just ja, upptäckte idag att någon  har trashat min cykel när jag lät den stå vid jobbet över helgen.....
Man blir sådär lycklig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar