lördag 8 juni 2013

Men hejsan benen!

Hej benen där är ni ju!

Benen har känts sjukt sega sen Sthlm marathon förra helgen.
Betongklumpar som bara syrade sig direkt när man försökte använda de.

I förrgår joggade jag och R ut till syrran i Hökarängen.
Sjukt jobbigt.
Både det att solen stod högt på den klarblå himlen och vinden var obefintlig. Samt att mina ben ville då verkligen inte samarbeta.

Igår joggade jag och kusin en kortis runt sjöarna. 
Snacka om skillnad.
Det tog drygt fyra kilometer, sen kändes de nästan normala.
Härligt!
Stretchade bra efter det också så nu är jag på rätt väg.

Det är tävling på jobbet på måndag.
10 km.
Ruggigt jobbigt.
Men jag hade planer på att kämpa om en pallplats.
Nu känns det betydligt mer hoppfullt än häromdagen :)

Strax ska jag bege mig till jobbet.
Om prinsessor gifter sig så får man som statsanställd vackert jobba lördag.
Tihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar