fredag 11 mars 2016

Det kan bara bli bättre

Huvudvärken är borta.
Obeskrivligt skönt.

Idag hade jag bokat en pt-timme med bästa Fitnesscoachen. Hon har kostcoachat mig och varit ett jättestort stöd under förberedelser till viktiga tävlingar och har stor kunskap om styrka för löpare så självklart tog jag tillfället i akt när hon var i Stockholm. Jag litar på henne till 100%.

Jag vet några av mina svagheter (höger baksida, dålig balans på höger ben mm) och hon öppnade även mina ögon för ytterligare några (svag bål i allmänhet, knappt något fotvalv på höger fossing vilket bråkar med balansen, samt svag bröstrygg).

Jag kommer få slita. Men det kommer bli så jäkla bra och med tanke på att jag är rätt bra redan nu så kan det ju faktiskt bli exakt hur bra som helst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar