tisdag 22 mars 2016

Fall down seven Times. ..

Igår gick det inte bra för mig. Jag hade i förra veckan ägnat tid, som jag skulle ha lagt på ett skolprojekt, på träning och fika, vilket ledde till att jag satt halva dagen och hela kvällen igår för att ta igen det. Jag körde fast men fick sent omsider till det.

Körde en lugn återhämtningsjogg på kvällen också. Tur att det var just det för det gick inte fort vill jag lova.
Jag är lite trött.

Idag däremot gick det bättre. Morgonkaffet smakade underbart, jag är klar med projektet, sprang det lättaste inomhuspasset på länge (det finns ju grader i helvetet) och jag gjorde bra ifrån mig på nya styrkepasset (compliments by Fitnesscoachen).

Nu flyr jag storstaden till förmån för lugnet i Borlänge.


...stand up eight!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar