måndag 29 april 2013

Ofokuserad.se

Idag är ingen bra dag.

Sov rackarns oroligt.
Eller ja, vaknade sjukt många gånger, vände och vred mig, men somnade om relativt fort, för att vakna strax efter igen.....
Det var ingen pigg Maria som såg sig själv i spegeln imorse allså.....

Tyckte att jag hade ryckt upp mig efter tre koppar kaffe på jobbet och var med i matchen på veckomötet på förmiddagen.
Icke då.....

Det blev inte bättre kan jag säga.
Hade svårt att hålla fokus på någonting överhuvudtaget och pannan värkte och ögonen blev tyngre och tyngre.
Svårt att säga vad det beror på.
Jag var ju för tusan på spa i helgen och då ska man ju vara utvilad???
Mina tankar vandrar mest ca 10 dagar framåt i tiden.....



Mjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääk......






Imorgon är en annan dag sjöng visst Christer Björkman......



och senare Niklas Strömstedt..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar