måndag 23 april 2012

Morning has brooooooken

Ser mig själv på en bergstopp med vinden i håret, armarna utsträckta ala Leo DiCaprio och Kate Winslet på Titanic medan en örn lyfter med starka vingslag från klippan brevid mig........men så slår jag upp ögonen och dagdrömmen slogs i spillror.

Men nu är det en ny vecka, nya utmaningar och nya mil som skall erövras :)

Vad innehåller då veckan?
Jobb, självklart, varje dag, löning på onsdag, tjohooo!

Måndag: I eftermiddag skall jag springa härliga intervaller med några kollegor, se upp för dårarna!

Tisdag: Träffa fröken Andersen för att ta ett testvarv på Sthlm marathon-banan, eventuellt ska jag plåga mig med stationspasset på jobbet också.

Onsdag: Fira härliga Carina med resten av supportergänget från TEC! Innan det blir det bollcore och eventuellt styrketräning.

Torsdag: Ev. morgonlöpning med fröken Andersen igen. Efter jobbet blir det spy-tusingar eller någon annan rolig form av ta-ut-kroppen-fullständigt-intervaller med Miranda. (jag nämnde faktiskt spy-tusingar när vi bokade daten :) ) Det som är bra är att hon kan pinna kilometer tokmycket snabbare än mig, det har jag absolut inget problem med, tvärtom! Glömde nästan, det är ju yoga på torsdag också.

Fredag: Förmodligen vilodag, alternativt lätt jogg med kollegorna

Lördag: Vi får förhoppningsvis nycklarna till vår nya lägenhet :) dessutom hoppas jag kunna klämma in ett löppass med grymma rekordjägaren-rekordhållaren-TECvinnaren Anna!

Söndag: Åker förmodligen till Skövde för att ordna med det sista inför flytten.

The heat is on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar