onsdag 26 september 2012

Alla goda ting är tre, (minst)

Träningsvärk idag?
Svar nej, inte som jag trodde.
Det känns i benen men  jag tog det lugnt igår på stationspasset. Inte riktigt redo än känner jag, ska vila så jag känner mig sugen på att träna hårt och mycket igen och det har bara gått två och en halv vecka.

Mötte upp Anna G efter jobbet för fika och massor massor massor av prat.
Supertrevligt som vanligt och det blev lite träningsplanering och annat smått och gott. Bestämde även att Anna ska följa med och supporta mig när jag ska springa på Bislett, det blir niiiiice :)

Bislett ja, det kommer bli en grym tävling.
Norskt Mästerskap och ett rackarns bra startfält! Bra bana och härliga människor som är där.
Det kan inte bli annat än succé? :)
Om jag ska önska någonting så är det att det är lite kallare ute just den helgen. Förra året tyckte jag att det var fruktansvärt varmt och led en del under loppet. Då var det väldigt varmt ute för att vara november, så i år får det gärna vara kallt ute.

Jo men rackarns, har ju glömt att berätta en grym grej.
Jag är anmäld till Svenska Friidrottsförbundets löptränarutbildning i slutet av Oktober! Tjoho!

Och; jag ska vara med och vara ledare på Team Stockholm Marathon iår!

Alla goda ting är tre (minst iaf):

- Del av support till Bislett fixat!
- Kommande löptränarutbildning!
- Ledare på Team Stockholm Marathon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar