söndag 2 september 2012

Om en vecka

Om en vecka så är det över.
Kalaset är slut.
Målet är förhoppningsvis nått och jag kommer ha en utmattad kropp.

Men fram tills dess så fortsätter jag att befinna mig i min lilla lulllull-bubbla jag har varit i de senaste dagarna :)
Det är rätt skönt att vara i den. Jag lallar mest runt känns det som
Det är inte mycket som kan få mig nervös för tillfället och det känns skönt.

Jag kan inte göra så mycket mer nu.
Jag har tränat.
Jag har tränat bra.
Nu ska jag bara göra som jag vet att man ska.

Har för övrigt införskaffat ett par tofflor, kände att det är typ det enda min fötter kommer vilja ha på sig om en vecka ;)




Han kan han herr Jungbeck <3

2 kommentarer:

  1. I dag hade jag vanliga skor på mig för första gången på en vecka. Sandalerna var når ett bra inköp. Glöm dom bara inte hemma.
    Lycka till och sparkibaken kommer du få ett par gånger till innan avfärd. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Promise!
      Danke, nu börjar det ju dra ihop sig på riktigt :)

      Radera