onsdag 27 mars 2013

I have faith!

Nu jäklar.
Nyligen hemkommen från behandling av Maria K på Atlaspraktiken.
Jag är glad!
Riktigt glad!
Det går framåt med en rasande fart, det känns riktigt skönt att den (ibland inte alltför roliga rehaben) ger resultat. Samtidigt ska man inte förhasta sig.

Dessutom vet jag väl inte riktigt var jag har haft öronen förut, men det jag har i hälen är, som jag förstår det, ingen direkt hälsporre. 
Det är svårt att skilja mellan äpplen och päron men jag har en satans tight hälsena. Inget som är trasigt eller fettkudde som är uttrampad. 
Den kan mycket väl komma från tiden förra året (mars-december) när jag jobbade som sekreterare på Högkvarteret och gick 8-9 timmar/dag i högklackat......avlastande för hälen, javisst. Otrolig påfrestning för hälsenan, svar ja.

Smärtan man får från hälsporre sitter inte på stället där jag har ont. Min sjukgymnast har varit fundersam just därför. Hon har tyckt att det varit mysko att jag inte har ont "där man ska" om man har hälsporre.

Jag är sjukt glad! 
Framförallt för att jag är frisk efter x antal omgångar förkylningar och kan träna, samt att nu jäklar lägger jag i en högre växel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar