lördag 30 mars 2013

Glad påsk


Glad påsk!
Rackarns fint väder idag måste jag säga. Idag igen, igår var ju också soligt och dant. Lite snålblåst men det gjorde inte så mycket idag. Solen kompenserar för det mesta.

Vaknade relativt utsövd men efter en hemsk mardröm där någon hade gett mig en snyting så att halva garnityret hade lossnat.
Vaknade med ett ryck och var tvungen att känna efter både en och två gånger så att tansingarna faktiskt var på plats.
Ruggigt.
I höstas hade jag mardrömmar att jag hade missat starten till VM....hemska tanke....

Igår var det vilodag. Spenderade den med min kära mor på långpromenadsightseeing i Solna och större delen av Sundbyberg.
Idag däremot styrde jag kosan mot jobbet och skulle ge mig på det däringa yogapasset igen.

Inledde med en timme på crosstrainern som verkligen bara flöt förbi(!!) Efter det gick jag stenhårt på yogan med en mycket bättre känsla och ett öppnare sinne.
 Jag kan fortfarande inte stå på ett ben, med andra benet rakt ut i luften, med både händerna på ena vristen och bröstkorgen vriden på trekvarts, i typ hur-många-minuter-som-helst-medan-det-bränner-i-kroppen.
Meeeeeeeeeeeeeen det gick sjukt mycket bättre idag än förra gången.
Vem vet vart det ska sluta med dessa framsteg? ;)

Imorgon blir det löpning igen, 25 km med TSM står på schemat och jag har beställt sol och en smärtfri häl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar