torsdag 21 mars 2013

I'm working on it

Foten, hälen alltså.

Har fått bekräftat från både sjukgymnast och massör att det ser lovande ut. Smärtan flyttar sig, ska tydligen vara ett bra tecken. Morgonstelhet, helt borta - mycket bra tecken!
På måndag ska jag springa igen, en sväng i alla fall :)
Jag längtar efter de där morgonpassen när det bara är jag och ljudet av mina skor som hörs. (nu är ju bilarna i Stockholmstrafiken svåra att ignorera dock, men man vänjer sig).
*mumma*, det är visserligen härligt att ha ngt att längta till. Samtidigt som jag inte ett dugg gillar situationen som den är just nu.

Fram till måndag så fortsätter jag att stretcha och rulla taggig boll, (gör det as I speak, lite svårt med datorn i knät bara, den guppar upp och ner) som aldrig förr.

Idag var jag hos Maria K på Atlaspraktiken. Kanoners som vanligt!
Idag blev jag ingen nåldyna utan det var hederlig handpåläggning som gällde. Phiew, tur man har någon form av högre smärttröskel.
Idag fick mina biceps (av ngn anledning) sig en omgång.
Jag kan meddela att det var ett tag sen de masserades. 
Typ sen, ALDRIG!!! Mjehehehehe, det är lite stelt här, sa hon. Jodu, det har sina randiga anledningar.
Hon har även sagt att det är helt ok att hata henne under behandling, självutvärderande kvinna detta. :)

Komsi komsi lilla måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar