fredag 7 mars 2014

Friskifierad!

Idag har det gått en vecka sedan jag köpte årskort på Friskis, jag har hunnit med att köra 5 pass (6 st om man räknar gången jag loggade in mig på fel ställe ;) ).

Söndag: intensiv
Måndag: medel
Onsdag: styrka
Torsdag: core
Fredag: medel

Jag tappade fokus och blev a bit carried away och har endast sprungit två gånger än så länge denna vecka.
Men det ska det bli ändring på för nu ska jag snart sätta mig på en buss ner till Jönköping.
Emelie A och jag ska ha träningshelg inför vårt kommande sommaräventyr :) så det kommer att springas ett par mil i helgen.
Jag ser dessutom fram emot att smida framtida planer, skratta och umgås och även klappa och gosa med den däringa fina labradoren hon är stolt ägare till.

Jag behövde inte krypa igår morse, men däremot så kändes det att det (återigen) var ovana muskler som hade fått jobba.
Jag belönade mig med ett core-pass igår morse innan jobbet, rackarns bra var det och välbehövligt för min gamle rygg.

Nä, nu är det full fart framåt som gäller, som vanligt när det är ledig fredag :)

Bloggpaus under helgen, åter söndag kväll.
Over and out.


Appropå att inte glömma att vara awesome så knockade jag mig själv på läppen när jag slet lite för hårt för att få loss tandtråden som fastnade i underkäken under morgonbestyren.....



1 kommentar: