måndag 1 april 2013

Önskningen slog in

I lördags önskade jag mig sol och en smärtfri häl på söndagens TSM-pass.
Det gick i uppfyllelse :)
25 fantastiskt lätta kilometer, (seriöst så hade jag kunnat fortsätta hela dagen), med en glad 3:45grupp.
Solen sken som aldrig förr där vi flög fram över Djurgården och delar av Kungsholmen.

Nu du kroppen, now we're talking :)
Nu fortsätter vi såhär va?

Imorrn blir det löpning igen, dock i en lite annorlunda form.
Jag ska delta i en studie på GIH som avhandlar hoppförmåga i ett uttröttat tillstånd.
Först ska jag springa på löpband tills jag blir trött. Hmmmmm, tur att det är ett progressivt test, annars hade vi kunna hålla på ett bra tag ;)
Sedan ska hoppförmågan på respektive ben testas.
Vidare instruktioner får jag på plats. Hoppas jag.
Hursomhelst så ska det bli kul!

Det känns bra nu, jag är igång med yogan and I'm loving it och det bästa av allt.
Jag kan springa utan att det gör ont i hälen!

Denna vecka påbörjas min "formtoppning" inför VM.
Träningen har ju inte gått som jag hade planerat, men jag kommer genomföra den stegringen på 3 veckor som var planen sen förut.
Så nu vrider jag upp träningen ett snäpp och hoppas att kroppen är med på noterna!


Djup engagerad i kartan över dagens runda :)
Bild lånad från TSM.s "egna" fotograf Micke Sjöblom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar