tisdag 23 april 2013

Trötter

Igår när klockan ringde var jag inte helt hundra med på vad som hände.
Man blir lätt lite disträ när man inte har varit på jobbet på en vecka :)

Tog mig dit ialla fall men kändes som jag gjorde saker i ultrapid. 
Synpaserna jobbade inte på högvarv och jag kände mig tung i ögonlocken mest hela dagen.

Idag var det lite bättre.
Lite halvtomt för många kollegor var ute på annat så jag satt mest i min ensamhet. Dock fick jag en hel del gjort så det var väl inte så farligt. Annars tycker jag om att ha folk omkring mig så när de började droppa in igen på eftermiddagen var det skönt.

Igår var jag på behandling hos Maria K på Altaspraktiken.
"Ja men det här var ju inte så farligt..." tänkte jag när jag låg där på massagebänken, "Inte så illa som jag hade väntat mig.......aaaaah, jaha där kom en armbåge...."
Jag fick dock godkänt ;)
Kommer göra ett besök till hos henne innan avresan till Holland.
Vill ju vara fit for fight!

Igår var det även orienteringsmästerskap på jobbet.
Mjahapp, det där med orientering har ju aldrig varit min starka sida.
Men det visade sig att Karlbergsparken inte är så svårorienterad, jag joggade runt där och hade det allmänt bra. Skönt att lufta benen lite lätt.

Idag har jag helvilat.
Har mest känt för att ligga på soffan.
Det är helt ok att göra det.
Jag har mycket energi, men ibland så är det enda jag vill att ligga på soffan med en filt över mig.

Imorrn är tanken att köra ett crosstrainerpass samt lite rörlighet.

På torsdag drar jag, syster och mamma till Estland för att fira systers 30årsdag. Hon fick en sparesa av oss och nu är det dags att casha in den.
Jag har bokat in fotmassage, ansiktsbehandling och helkroppsbehandling med ngn form av alger......
Annars tänkte jag springa lite sightseeing i Tallinn och mest glida omkring i en fluffig badrock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar