fredag 12 april 2013

My love

Kärlek.

Då tänker jag inte på min kärlek till idrotten.
Kärleken till idrotten kommer underhållas i helgen då jag pacear AnnSofie under kvällen imorgon på TEC 100 miles!

Nu är det kärleken till min R jag tänker på.

Idag firar jag och min bättre hälft 7 år tillsammans.
Det är nästan så att karl ska ha medalj :)

Jag vet att jag inte är fullt så lätt att leva med alla gånger.
Men jag är ganska så söt, så det kanske är därför :)

Han som står ut med mina ideér och upptåg.
Han som ser till att maten står på bordet när jag kommer hem sena kvällar.
Han som masserar mina fötter fastän han egentligen inte tycker om det.
Han som skrattar med mig.
Han som kokar äppelmos.
Han som påminner mig om att det är min tur att diska när jag försöker smita undan.
Han som tröstar mig när jag är ledsen.
Han som tycker det är underbart att jag håller på med något jag älskar, fastän han samtidigt allt tycker att jag är lite knasig :)
Listan kan göras lång <3



'


You're the million reasons why there's love reflecting in my eyes <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar