fredag 30 maj 2014

Klara, färdiga....

*Chop chop*.

Ryggsäcken är packad.
Benen är epilerade.
Tävlingskläderna är framlagda och jag har tillochmed redan satt fast chipet på skon.

Jag är väl förberedd.
Har ju tillochmed druckit rödbetsjuicen :)

Planen imorgon är att gå all in.
Jag kommer ha klocka men jag kommer inte springa och titta på den varje kilometer.
Jag ska göra det väldigt enkelt. 
Jag ska springa så fort jag bara kan med den dagsform som infinner sig och sen får jag se hur långt det räcker.
Jag ser fram emot att susa (ok, det KÄNNS som man susar, iallfall stundtals) fram genom Stockholm och njuta av att jag kan springa och kan pressa mig. Det är inget man ska ta för givet och tacksamheten är stor i hjärtat.

Klädsel kommer att bli:
The outfit
- Vitt/rosa linne (mest vitt) från Trimtex
- Korta svarta tights från Craft
- Rosa kompressionstrumpor från CEP
 Samt springskor från Asics och brillor från X-kross.

Ser ni mig så måste ni skrika för allt vad ni är värda.
Jag går mot sub 3.15 (egentligen sub 3.15.38 som är nuvarande pers) och jag kommer behöva all hjälp på vägen! :)

Nu kör vi.
No turning back.

Till sist;
Don't forget to be awesome!


Tror funktionärerna som satte upp denna har fått banprofilen lite om bakfoten...


Oh yes we are

"Skriv ditt bästa tips för att "better your best" "


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar