torsdag 15 november 2012

Anmäld och klar!

Idag gjorde jag det :)

Det var nästan så jag hade glömt bort det.
Anmälan till WESTERN STATES!!! :)

That's one of the reasons som jag och Sandra åkte till England och sprang Round Rotherham. ;)

Western States alltså....ett av loppen på min to-do-list.
Eller ja, en av sakerna på min "Att-göra-innan-man-dör-lista".
En dröm, ett äventyr, inte direkt en tävling; det handlar mest om att ta sig i mål.

100 miles från Squaw Valley till Auburn.



Maxtiden är 30h.
Banrekordet sattes iår av Timothy Olson 14:46:44 och Ellie Greenwood 16:47:19.
Det är inga duvungar vi pratar om...

Banprofil enligt nedan :)


Men man får hold sina horses.
Anmälan är en sak.
Därefter lottas platserna i ett lotteri som går av stapeln 8/12.
Ca 10% chans att komma med. 

Så håll alla tummar och tår och allt annat som ger tur!
För om det går vägen så ska denna dalkulla ut på ett rejält äventyr :) <3
(Samt intensifiera sin backträning....något) :)


5 kommentarer:

  1. Klart jag håller tummarna :-)
    Står fortfarande på min lista men inte överst. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att hålla tummarna för dig om du håller tummarna för mig!

    SvaraRadera
  3. Alltså... Du är legendarisk redan nu :)

    SvaraRadera
  4. Så du inte missuppfattar vad jag skrev ;-)
    Du kommer alltid att stå överst på min lista :-)
    Men alltså WS är inte överst på lopplistan. Det måste bli Spartathon :-)

    SvaraRadera