söndag 25 november 2012

Bloggtorka upphör!

Det har varit bloggtorka.
Svar ja.

Jag har jobbat, som en tok. 
Eller iallafall varit toktrött när jag kommit hem vid 8-9snåret på kvällarna.

I helgen var det dessutom bröllop! Ojojoj, phiew vilken bröllopsfest, kan inte minnas sist jag dansade så mycket. Umgicks det gjorde vi på dansgolvet och skorna åkte av efter någon timme, barfotastilen funkade kanon!
En helt enkelt underbar helg och syster är numera fru.
Imorgon åker de på bröllopsresa. Destination Hawaii, via Miami. 
Inte alls avundsjuk ;)

Men nu är det dags att fokusera om.
Eller rättare sagt fokusera! (överhuvudtaget)
Bislett 24h Indoor Challenge väntar bakom knuten.

På torsdag drar vi till Oslo, för att hänga och hitta rätta känslan på fredagen för att senare genomföra ett kanonlopp lördag-söndag.

Jag är laddad, lite ofokuserad än så länge, men vidvinkelseendet smalnar as we speak.
Dessutom är jag, full av självförtroende och kommer gå ut på banan på lördag och göra det jag älskar och göra mitt eget lopp.
För min egen skull.
För att jag vill och kan!

Jag säger som min fina vän Helen gjorde inför förra årets lopp i Oslo.

"Det är vägen fram som har varit svår. Nu kommer det enkla. Du vet vad du ska göra. Nu är det bara att göra det."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar