tisdag 27 november 2012

Tisdag

Sitter i soffan och kollar på tv.

"Kan du slå en pensionär?" (oklart om det är exakt rätt titel).

Deltagarna ska hoppa fallskärm. Tandemhopp.
Asballt!
Det gjorde jag strax efter jag hade muckat från värnplikten.
Ofantligt coolt.

Kom ihåg också att jag är höjdrädd.
Alltså på riktigt.

Men det var något jag hade fått för mig att jag skulle göra.
Har ju liksom en "att-göra-innan-jag-dör-lista" :)

Inledningsvis var jag inte så nervös.
När vi däremot satt i planet på väg upp och jag frågade han jag skulle hoppa med hur högt vi var och det visade sig att vi skulle sjukt mycket högre upp.
DÅ blev jag nervös!

Sen var det inte så mycket att välja på. Ut genom planet.
Fritt fall, därefter löstes fallskärmen ut och vi dalade ner mot marken.
Ballt.
Coolt.
Superhäftigt! :)

Idag har jag sprungit runt halva stan känns det som.
Köpte det jag behöver inför helgen.
Dock var jag till tre st olika Naturkompaniet-butiker innan jag hittade rätt frystorkad mat. Skam den som ger sig.

I övrigt blev det:
- Leukoplast till fossingarna
- Gel, bars, nötter och frystorkat till magen
- Nya skor till fossingarna
- Voltaren ifall ngt skulle hända
- Proteinshakes för kroppen, hindra muskelnedbrytning, kommer ta en var 6e timme.

Mjaa, nu ska det bara packas, men det gör jag imorgon.

Var även ut till Bosön imorse och blev kvalitetssäkrad av Britta.
Tänj, sträck, böj, spänn och ta i.
Phiew. 
Där får man veta att man lever.

Onsdag imorgon.
Dan före dan före dan före dopparedan!

Babababapaaaaaa I'm lovin it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar