fredag 9 november 2012

Hur svart kan man vara under ögonen?

Innan det inte går att täcka?"

Det frågade min syster sin makeupartist när hon testade sin brud-sminkning förra veckan.
Svaret var vääääääldigt svart.


Idag är jag trött.
Tokigt trött faktiskt. Sådär så att det syns under ögonen.  
Idag kanske hade varit en lämplig dag att vara en sån där som sminkar sig?

Det var jag när vi gick och lade oss igår också.
Sov uppenbarligen dåligt. Hastade mig igenom frukosten och sen iväg.

I förrgår var vi på planeringsinternat med jobbet. 
Middag på tisdag kväll, inte jätteimponerad tyvärr.
Slutade dock med att jag rusade upp mitt i natten och kramade toalettstolen. Usch, hatar det där. Man riktigt känner hur magen vänder sig ut och in, och sen...ja, ni kan föreställa er.
Resulterade i dålig sömn igår natt = trött dag.

Ska försöka bota påsarna under ögonen med ett uppfriskande träningspass i den kyliga luften....

Inte alla dagar är bra dagar, men man kan försöka så gott det går att vända på de.

Jag kan ialla fall trösta mig med att Isabelle sitter på tåget hit från Malmö :)
För i eftermiddag bär det av till vår favoritstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar