tisdag 6 november 2012

Finuleri finulera.....

I dagarna sitter jag och filar på energi- och taktikschema inför Bislett.
Oops, tjatar jag? Muahhaha, nope , no sorry.
Min blogg, mina regler :)

Det blir ganska strikt, till skillnad mot tidigare lopp. Men så har jag mer erfarenhet och har lärt känna min kropp ytterligare lite till detta lopp.
Är den inte underbar den däringa kroppen, va? Man blir bättre och bättre kompisar hela tiden.

Live and learn.

Hur blir det då?

Dryck: Vitargo och vatten
Energi: Valnötter, gel, salt, frystorkat

Enkelt, simpelt, vad kan gå fel?
Det mesta faktiskt, det kan vara så att jag spyr på/av gelen efter 8h, dags för reservplan.
Alltid reservplan/omfallsplanering!
Och eventuellt en plan C också.
Stridsplanen håller bara till första sammanstöten.

Hur långt ska jag springa då?
Ja det är ju det vi är där för att ta reda på... :)

4 kommentarer:

  1. Funderar på om vi inte har samma yrkesbakgrund eller ska vi kalla det "yrkessjukdom" :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag föredrar att se det som yrkesförmån :)

      Radera
  2. Heja heja, jag ser med spänd förväntan fram emot att följa hur det går för dig. Hälsn. Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara :) Ja det ska bli kul att se hur det går :) Nu börjar det dra ihop sig!

      Radera