tisdag 21 augusti 2012

From one day to another

Igår och många dagar innan dess har jag känt mig stark.

Idag känns hela kroppen seg och trött.

Igår blev det en rätt dålig matdag så det kan påverka min dagsform idag. Tränade på jobbet strax innan jag skulle gå härifrån och sen direk till en mottagning på franska ambassadörens residens (I know, it's a dirty job but someones got to do it ;) ) där min chef skulle ta emot en medalj.
Trevlig mottagning men inte mycket ätbart.

Men men, inte så mycket att hänga läpp över, det är en ny dagsform och det är mest bara att hantera den och agera utefter förutsättningarna samt göra en bra dag idag för att bädda inför imorgon.

Idag har jag vilodag. Har en massagetid hos Björn i eftermiddag......brrrrrrrr....men jag tror det är bra.
Har känt någon konstig nerv-smärt-grej i mitt högerlår som han får kontrollera.

I övrigt flyter veckan på. Träningen trappas ner för att förbereda kroppen inför vad som komma skall.
Igår blev det som sagt lugn jogg och lite styrka.
Idag vila.
Imorgon lätt distans, inget jobbigt, bara ut och svettas och låta musklerna jobba lite.

I helgen åker jag till Skövde för att heja på alla som ska springa Ultrafestivalen där. Längtar! :)

2 kommentarer:

  1. Tänk vad en dålig matdag kan sätta ner dagsformen!! Kände det igår! Vi ses i helgen!! Kram

    SvaraRadera
  2. I know! Kände en otroligt skillnad mot igår.

    Japp det gör vi :) ska bli kul!
    kram kram

    SvaraRadera