onsdag 22 augusti 2012

The sun came up

"...oooooh the sun'll come out, tomorrow, bet your bottom dollar thaaat tomooorrow, there'll be sun"

Så gick det i mitt huvud igår. 
Var väldigt trött och seg och kände mig alldeles tung.

Tog mig igenom arbetsdagen utan större bekymmer men det låg ändå och gnagde i bakhuvudet.
Var oförtjänt sliten från det lätta löppasset på måndagen. Hmmmm, don't like.

Drog iväg på massage igår iallafall till Björn på Kiropraktorkompaniet. Kände mig inte speciellt mycket piggare när jag gick därifrån, blir alltid seg efter massage.
Hem ,middag, sova....

Idag var en mycket bättre dag. Lagom lugnt på jobbet. Tog mig en löprunda framåt eftermiddagen.
Turen gick över Universitetet och norra Djurgården. En väldigt fin runda men oj vad tungt det kändes. 
Tunga ben och tung andning. Hmmm, don't like at all!!!

Men som sagt, dagsform och dyningar från dålig matdag. Hoppas jag ialla fall. 
Dessutom måste jag erkänna att jag har slarvat med stretchingen den senaste veckan........kan vara en anledning.

Har kollat startlistan inför VM också. 
Frankrike har starka tjejer, likaså Japan, Ryssland och Australien. 
Ska bli så jäkla häftigt att träffa alla dessa människor :)
Det känns fortfarande lite overkligt men nu är det sjukt nära. 
Inte sjukt sjukt nära, men bara sjukt nära :)

Detaljplaneringen inför loppet kommer jag göra i helgen under tiden jag andas äter och supportar ultra hela helgen på Ultrafestivalen i Skövde ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar