torsdag 7 juni 2012

En vacker morgon

Ja det är tamejtusan vad det är idag!

Efter transportlöpning ut till syrran i Hökarängen och vad som kan ha varit världens längsta stretchsession (+mina nya rörlighetsövningar från Britta såklart) fick vi kanonmiddag bestående av laxtårta och senare grillspett. *smaskens*


Min cykel verkar ha gett upp hoppet om livet, hittar inget hål på slangen, däremot är den fortfarande platt....hm hur går det ihop?
Får vänta till junilönen och sen investera i en ny tvåhjuling tror jag, min har sett sina bättre dagar, vet inte hur många gånger jag har bytt slang på den hojen.
Hursomhelst så tänkte jag att "jag springer till jobbet imorrn", iof är det inte så långt, 3,5 km? men det går fortare än att gå och alla kilometer räknas :)

Slängde ner jobbkläderna i löparryggan och gav mig iväg. En rackarns varm och fin morgon är det idag. Solen blänkte i vattnet vid Stadsgården och morgontrafiken var på sitt vanliga humör

Svisch så var jag framme :)

Ett mycket bra sätt att starta dagen och i och med att jag sprang hit så lär jag ju springa hem, iaf 7 km plus dagens övriga träning som förhoppningsvis blir ett styrkepass och så ska jag försöka hinna på yogan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar