onsdag 27 juni 2012

Förvirrad.se

På senare tiden har jag varit ovanligt tankspridd och något småförvirrad.
Inget allvarligt men ändå lite knasig sådär.

Imorse blev jag lite sen hemifrån och tog tunnelbanan till jobbet istället för att promenera.

Går ner till spärrarna, får min remsa stämplad, 3 min kvar till tåget går, perfekt tänker jag.
Reflekterar inte speciellt mycket över vilket tåg det är jag kliver på utan tänker "det här blev ju lysande".
Sitter i godan ro och läser Metro när det plötsligt ropas ut "Nästa; Karlaplan" i högtalarna.

Men what the f*ck, dit ska ju inte jag! Blev uppriktigt sagt förvånad.
Har klivit på röda linjen mot Ropsten istället för mot Mörby, dooooooooooh.
Nu var detta inte världens största grej med tanke på att det tar ca 7 min att gå från Karlaplan till jobbet. Men ändå....
Just själva grejjen. 

Jag börjar nog bli gammal.....


För övrigt var jag hos världens bästa Britta på Bosön igår och fick musklerna sträckta och uttänjda samt nytt rehab/stärkning-av-muskler-som-behöver-stärkas-för-att-få-ett-bättre-löpsteg-och-skona-ryggen-program. Mycket bra.

Imorgon fyller min älskling år, undrar vad jag ska hitta på för bus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar