måndag 11 juni 2012

Ge mig en kaffe, så ska du se jag vaknar till...

Ja, en eller två koppar kaffe (modell större) behövs nog för att dalkullans ögonlock skall öppnas.

Trött igår kväll, relativt tidig kväll, men ändå hade jag absolut ingen lust att gå upp imorse. Men men, det värsta är ju liksom att bara svänga benen över sängkanten, sen går det mesta av sig självt.

Sen att man lägger 5 min när man är på väg ut genom dörren på att leta efter plånboken som man redan stoppat ner i ryggsäcken är ju en annan femma. Undrar som sagt om jag börjar bli lite senil, hursomhelst har jag varit väldigt virrig på senaste tiden. Får ta och lägga ordning på synapserna igen....

Lämpligt nog så hoppade kedjan av cykeln också mitt i branta backen när det var 100 m kvar till jobbet.
Nä, möte vid nio sen går jag nog ner och gömmer mig i gymmet.

It's a beautiful day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar