onsdag 6 juni 2012

Happy nationaldag!

Oh yes. Idag skall Sverige visa sig från sin bästa sida.
För tillfället står det 22.0 grader på termometern, det stämmer inte, men plåttak och ett hörn has that effect.

Hursomhelst var det ett relativt tidigt uppvaknande idag på Sveriges nationaldag. Vi svängde ihop lite matsäck (kanongod kycklingsallad, kaffe och kaka) och tog oss ut till Drottningholms slott.
Solen lyste med sin frånvaro men efter ett tag så skingrade sig molnen och det blev rätt behagligt och fint väder.

Det var längesen jag var på Drottningholm, närmare bestämt 7 år sedan, när vi gick högvakten i lumpen. Men det var sig likt :)

Således en mycket bra förmiddag med kvalitetstid. I eftermiddag skall syrran bjuda på middag tydligen, *thankyou* :) och dagens träning blir lätt transportlöpning ut till Hökarängen.

Igår var jag för övrigt på Bosön och träffade en sjukgymnast. Aaaoooooowwweeee, jag är tydligen stel och kort i sätet och framsida. Fått övningar som skall hjälpa detta, återbesök om två veckor. Så nu jäklar ska jag bli rörlig(are?) och ännu bättre :)


 Bosön, the place to be



"Post 3, jag bevakar....." hmm, kommer inte riktigt ihåg avlösningsramsan, 7 år sen ju :) 



Now there's nine of them <3 

Tur man är lättroad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar