torsdag 25 oktober 2012

...and here are the photos

Bildbomb ahead:

Rackarns litet plan som tog oss mellan Frankfurt och England. 
Sandra var skeptisk.

Tar kort på Sandra som tar kort...



Väskorna och Elof klarade sig hela vägen fram

Efter många om och men...


Nästa gång ska nog Elof ha en egen nummerlapp


Vid första checkpointen råkade jag hävda att jag var nr 269 istället. 
Det var Sandra. 
Oops, men hon var ju också där så ingen skada skedd

Sekunden efter detta bytte jag och tog linnet istället

Happy faces!

Janne hittade fram!




Nu kör vi!
 


Blir lite suddigt när man springer och tar kort samtidigt...

On the run



Sandras rumpa.
Den såg jag mycket av





Sandras vätskerygga läckte...







Sandras rumpa igen...
För övrigt sprang vi längs en vacker kanal på slutet


Tja vad ska man säga.
Sandras rumpa


De här små rackarna var inte det lättaste att hitta

Round Rotherham!!!

Hmm, mina skor var nya innan detta...
 





1 kommentar:

  1. Härliga bilder :-)
    Blir inte så liite avundsjuk.
    Angående foton på rumpor så satt jag en kamera på cykelstyret förra Vätternrundan. Du ska tro att det blev många rumpor på bilderna ;-)

    SvaraRadera